chaaaajse

nää har inge bra o säga asså :D
dan började inte bra.. min mobil fucka upp sig när ja va påväg till bussen och zooma in allt så ja kunde typ inte göra nått xD tror nog att nån tyckte ja va blind och kände att ja skulle ha allt större.. eller så vare madde som skicka aids till mig... fast min gud fixade iaf den när ja kom till skolan :)
seeeeen nääär ja skulle köp0a pucko på ica tappa ja flaskan vid kassan :( fast den gick inte sönder iaf :D
faaaast sen när ja satt o vänta på madde råka ja putta ner den på marken så allt bara flög åt alla håll.. eller okej de typ flög lite xD tänkte låta allt glas  o pucko ligga kvar men matte tvinga mig att ta upp de :( hårt liv asså
o rasmsus kasta sudd i ansiktet och tryckte upp hans strumpor i mitt ansikte.. ignen snäll brorsa dedär inte!

nää asså de va väl allt från mig liksom :D langar upp en sexxi*host* bild på mig från thailand :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0